Comunicato e report sul primo anno di attività di Corona de Logu

A su traguardu de su primu annu de atividade, sa Corona de Logu, assemblea de is amministradores locales indipendentistas, s’est riunida in Bauladu pro valutare is obietivos acumpridos e pro rinnovare is òrganos diretivos.
Dàvide Corriga, sìndigu de Bauladu, est torra eletu Presidente de sa Corona de Logu. In su Consìgiu de Presidèntzia sunt eletos: Lisandru Beccu, consigeri de Silanos, Làura Celletti, consigera de Càbras (at a èssere fintzas Vitzepresidente), Damianu Cruccu, consigeri de Arresi, Enrica Fois, consigera de sa munitzipalidade de Pirri, Patrìtzia Gungui, assessora de Mamujada e Maurìtziu Onnis, sìndigu de Biddanoa de Forru.
Dae su mese de martzu de su 2019, sa Corona de Logu rapresentat s’ùnicu riferimentu istitutzionale de su movimentu indipendentista in Sardigna. Unu rolu chi, pro s’annu sotziale 2019-2020, tzèrriat is sòtzios suos a sa responsabilidade e a un’impinnu semper prus mannu.

Al traguardo del suo primo anno di attività, la Corona de Logu, assemblea degli amministratori locali indipendentisti, si è riunita a Bauladu per valutare i risultati raggiunti e rinnovare gli organi direttivi.
Davide Corriga, sindaco di Bauladu, è stato rieletto Presidente dell’organizzazione. Al Consiglio di Presidenza sono stati eletti: Lisandru Beccu, consigliere di Silanus, Laura Celletti, consigliera di Cabras (che ricopre anche il ruolo di Vicepresidente), Damiano Cruccu, consigliere di Sant’Anna Arresi, Enrica Fois, consigliera della municipalità di Pirri, Patrizia Gungui, assessora di Mamoiada e Maurizio Onnis, sindaco di Villanovaforru.
Dal marzo 2019 la Corona de Logu rappresenta l’unico riferimento istituzionale del movimento indipendentista in Sardegna. Un ruolo che, per l’anno sociale 2019-20, chiama i suoi componenti alla responsabilità e ad un impegno sempre maggiore.

Scarica il documento
Scarica il report

Artìculu prus bètzuSolidarietà di Corona de Logu ai leader catalani condannati per il referendum del 2017
Ateru artìculu4 novembre: ricordare le conseguenze dei lutti sulla cultura e la società sarde