Covid, Corona de Logu propone misure urgenti ai Comuni sardi

Sa Corona de Logu invitat sas amministratziones chi aderint a s’assemblea a adotare provedimentos repentes a favore de sa salude pública, de is famìlias e de s’economia locale.


Sa Corona de Logu est segura chi cada amministratzione, in su bilantzu suo, at a agatare su dinari pro pònnere in motu sas resursas bastantes a sas mesuras suplementares. Totu su chi at a èssere fatu pro illebiare sa crisi, mancari cun gastos mannos, at a èssere de profetu pro sas comunidades e sos territòrios, in manera chi sos sardos potzant torrare a praticare su caminu conca a s’autodeterminatzione sotziale, econòmica e polìtica.


La Corona de Logu invita le amministrazioni che aderiscono all’assemblea ad adottare provvedimenti immediati per la salute, per le famiglie e per l’economia locale.


La Corona de Logu è certa che ogni amministrazione saprà trovare, entro il proprio bilancio, le risorse necessarie alla realizzazione di queste misure straordinarie. Tutto ciò che sarà fatto per alleggerire il peso della crisi, per quanto costoso, tornerà poi a vantaggio delle comunità e dei territori e consentirà ai sardi di riprendere un pieno cammino di autodeterminazione sociale, economica e politica.

Scarica il documento

Artìculu prus bètzuGestione della pandemia. Corona de Logu chiede scelte decise e immediate
Ateru artìculuUn anno fa la firma della carta costitutiva di Corona de Logu